Džiaugiamės, kad „Banio“ stilingi rūbai vaikams – pamėgti daugelio tėvelių ir vaikų. Norime patenkinti dar daugiau klientų poreikių, todėl į savo e-parduotuvę įtraukėme „outlet“ drabužius vaikams. 

Galbūt esate girdėję apie „outlet“ parduotuves? Tai išparduotuvės, kuriose gamintojai pristato ankstesnių sezonų kolekcijų likučius su didelėmis nuolaidomis. Kartais sakoma, kad jose esantys rūbai yra nekokybiški. Taigi, sužinosite visą tiesą apie „outletais“ vadinamas parduotuves ir jų prekes. 

Pirmosios tokio tipo išparduotuvės-centrai atsirado Amerikoje aštuntajame dešimtmetyje, o po dvidešimties metų jau buvo apie 300 „outletų“. Tokie centrai Europoje pradėjo kurtis Didžiojoje Britanijoje ir greitai populiarėjo. Dabar yra apie 200 jų Europoje, daugiausiai Italijoje, Ispanijoje ir Anglijoje. 

„Outletų“ greitą populiarėjimą nulėmė jų prekių paklausa. Argi kažkas nenorėtų įsigyti „Nike“ ar „Versace“ rūbų su 80 % nuolaida? Drabužiai, kuriuos dėvi kino, muzikos, sporto žvaigždės daugumai žmonių yra neįkandami dėl labai aukštos kainos. „Outletų“ steigėjai pastebėjo, jog žmonės vis tiek noriai dėvėtų garsių mados namų rūbus, todėl ir buvo įkurti šie išparduotuvių centrai. Juose madingi drabužiai tampa prieinami daugumai žmonių, turinčių vidutines pajamas ir norinčių būti stilingais. 

Iš kur atkeliauja drabužiai?

„Outletai“ yra skirstomis į „Factory outlet“ ir „Fashion outlet“. Į pirmuosius drabužiai atkeliauja iš gamyklų ir firmų franšizinių parduotuvių.  Antruosiuose pristatomi brangesni, dizainerių rūbai.

Populiariausi prekės ženklai, kuriuos galima rasti „outletuose“ – tai drabužių „Diesel“„Lacoste“, „Desiqual“„United Colors of Benetton“, sporto „Nike“„Puma“„Adidas“„Reebok“. Taip pat yra ir brangių išparduotuvių, kuriose galima rasti „Versace“„Dolce & Gabbana“„Guccy“„Burberry“„Ralph Lauren“„Armani“„Prada“ prekės ženklų. 

Na, o kokių prekės ženklų tikrai nėra „outletuose“? Tai pigesnių ir prastesnės kokybės drabužių, kaip „New Yorker“„Vero moda“, „Reserved“ ir kt. 

Vyraujantis visuomenėje mitas, kad „outletuose“ galima rasti tik drabužių su defektais. Iš tiesų dalis drabužių kolekcijų yra specialiai siuvamos šioms išparduotuvėms, kai kurios kolekcijos yra žymių prekės ženklų kopijos už mažesnę kainą. Kitą dalį sudaro rūbai, kurie buvo užsilikę įprastose parduotuvėse. 

Europos ir Amerikos „outletų“ parduotuvių asortimentas atnaujinamas kiekvieną savaitę, o didžiausias papildymas būna po sezoninių išpardavimų. Tie, kas nori pardavinėti savo gaminius „outletuose“ privalo nurodyti dvi kainas – pirminę rūbo kainą ir su nuolaida, kuri turi būti ne mažesnė nei 30 %. 

„Outlet“ centruose apsiperka įvairių socialinių sluoksnių žmonės, turintys dideles ir vidutines pajamas. Šie gausiai lankomi centrai suteikia galimybę įsigyti garsių pasaulyje prekės ženklų už mažesnę kainą. Ir nesvarbu, kad drabužis buvo iš praeitų metų kolekcijos, juk „Guccy“ lieka „Guccy“ ir niekada neišeina iš mados.

Stilingi rūbai vaikams iš „outlet“ 

Banis.lt e-parduotuvėje šiuo metu pristatomi stilingi rūbai vaikams iš antrų rankų, taip pat iš „outlet“ išparduotuvių. Mes norime suteikti kuo daugiau džiaugsmo pirkėjams, ieškantiems išskirtinių, garsių prekės ženklų rūbelių, todėl papildėme savo asortimentą „outlet“ stilingais rūbais mažiesiems.